Long nights

Jag blev sjuk. Pang bom. I går kväll började det med en kittlande känsla i lungorna och sen har natten varit hemsk. Lungorna har blivit tyngre och tyngre och hostan har blivit påtaglig. Kunde knappt sova för jag frös så mycket trots kläder och täcke. Vaknade också upp med världens värk i huvud, bihålor, rygg och mage. Nu smakar det blod när jag hostar. Fan, fan, fan.

Pojken har haft en ännu värre natt tror jag. Han svettades så mycket så sängen blev helt plaskblöt.

Usch och fy, detta var allt annat än välkommet...

Eddie Vedder - Long Nights



Comments
Postat av: mum

det är verkligen så synd om er båda två, den enda trösten är att du inte ska åka iväg till borneo mitt uppi detta utan att du nu hinner bli frisk innan du sticker iväg.

2009-01-30 @ 15:41:28

Type your comments here:

Name:
Remember me 'til next time?

E-mail: (not published)

URL/Blog-address:

Comments:

Trackback





SECOND HAND - FÖR NATUREN!!
Prylbanken.se
(Gratis annonser)

RSS 2.0