Vyer

Dessa vyer möttes jag av när jag åkte från mitt hus och till J's lägenhet idag. De två första är tagna bara en liten bit från min gård. Det var så sjukt vackert med dimman som låg över isen på Umeälven. Himmelen var alldelens djupblå.

De två sista bilderna är tagna i Vindeln. Här är det förstås den lite mer strida Vindelälven som är med på bild. På ena sidan bron är det mycket öppet vatten och där var det ganska mörkt och skuggigt. På andra sidan var det enbart en stor öppen vak. Det ångade ifrån vattnet i det glödande ljuset från solen. Vackert.













Comments
Postat av: Rogert

Shit, vad fint med snö. Hade nästan glömt bort hur en riktig vinter ser ut.

2008-12-22 @ 00:32:20
URL: http://rogertsblogg.blogspot.com/
Postat av: mum

Elin är här hos mig och vi tittar på din blogg och förundras över dom fina fotona som du tagit, många kramar från Elin och mamma

2008-12-22 @ 13:07:11

Type your comments here:

Name:
Remember me 'til next time?

E-mail: (not published)

URL/Blog-address:

Comments:

Trackback





SECOND HAND - FÖR NATUREN!!
Prylbanken.se
(Gratis annonser)

RSS 2.0