En liten lyckodag

Jag var säker på att jag hade blivit blåst på en tröja/jacka jag köpte på tradera för ungefär en månad sedan, men idag fick jag en avi att jag nu kan hämta ut den på OKQ8. Blev glad. Hoppas den är så snygg som den såg ut på bild. Då blir jag himla glad.

Andra lyckogrejen är att jag fick ett brev från CSN som meddelade att jag får över 20'000 kr avskrivet från mitt studielån för att jag nu har läst så pass många poäng på eftergymnasial nivå. Känns ju inte dåligt att få behålla 40 stycken 500-lappar!

"College loan shark, pay back, gouvernment moneymaker" - Midnite

Annars är allt som vanligt. Hes röst. Vacker kväll. Det luktar vinter i luften. Jag håller på att laga lax och potatis till middag. Citron. Vattnet kokar.



Borneo by night, tänk att jag ska dit... Känns som en fantasi...

Comments

Type your comments here:

Name:
Remember me 'til next time?

E-mail: (not published)

URL/Blog-address:

Comments:

Trackback





SECOND HAND - FÖR NATUREN!!
Prylbanken.se
(Gratis annonser)

RSS 2.0