Fortfarande sjuk...

Fortfarande sjuk...

Knappt nån röst har jag och orken är också som bortblåst. Blaeh. Jag som behöver orka vara i skolan, tentaplugga och en massa annat. På lördag ska jag jobba hela dagen så jag hoppas verkligen att jag är piggare då. Vore helt sjukt om min röst inte blivit till sig. Ska nämligen prata inför en massa folk i mikrofon och förra gången jag hade det här uppdraget så hade jag också nästan tappat rösten!

Jag och hundarna har varit hos J sen i... måndags, och vi har bara tagit det lugnt. Han har också varit sjuk, samma djävla plåga som jag har nu, men han börjar vara frisk nu. Därför får han sköta om mig. Nu är han dock inte hemma så jag ska passa på att se en film som jag inte vet om han skulle gilla. Den heter The Thirteenth Floor. Fått ett tips om den av en person i ett mycket intressant sammanhang så det blir spännande att få se vad det är för något.


Våra tokiga tikar ute i skogen

Comments

Type your comments here:

Name:
Remember me 'til next time?

E-mail: (not published)

URL/Blog-address:

Comments:

Trackback





SECOND HAND - FÖR NATUREN!!
Prylbanken.se
(Gratis annonser)

RSS 2.0