When the workin' day is done...

...oh girls, they wanna chill out!

Idag har varit en lång dag. Uppsteg någon gång vid 06.30 och började jobba en timme senare. Sedan dess har jag varit igång. Har varit provledare på höstens högskoleprov. Tagit fuskare i örat och ställt dem i skamvrån, sorterat och hållt reda på mängder av pappershögar, slagit in paket som inför julafton, med mera. Rösten är fortfarande fucked up så min ädle assistent fick agera informatör och högtalare. Vid 19.30 körde jag hem och pysslade om katterna lite före jag och Aliyah for till husse och Gizmo, där vi är nu. Ganska sliten så jag känner bara för att lägga mig i soffan och typ stirra i taket, hehe. Sånt kan vara jäkligt skönt ibland. I morgon blir det sovmorgon och sedan plugg här i lägenheten för mig. Killarna ska ut och höstfiska. Nu blir det chill out.

I'll be back!

Comments
Postat av: Yun

tufft dag du har haft!

tycker verkligen att du ska se filmen.. gillar filmen för att jag själv är en dansare^^

2008-10-26 @ 00:23:24
URL: http://windowstar.blogg.se/

Type your comments here:

Name:
Remember me 'til next time?

E-mail: (not published)

URL/Blog-address:

Comments:

Trackback





SECOND HAND - FÖR NATUREN!!
Prylbanken.se
(Gratis annonser)

RSS 2.0