Framme!

Japp, jag klarade flygresan trots att det var fredagen den 13'e! Nu ar jag i Kuching och allt ar bara bra. I morgon bar det ivag mot havet och Baku national park, jag star inte ut att vara i stader. Dock ar det ju anda kul att se hur livet levs i en malaysisk stad. I Baku ska vi sola, bada och sjalvklart leva oss in i naturen. Ah, jag langtar tills i morgon. Vi beger oss tidigt pa morgonen.

Jag kommer nog inte blogga sa mycket pa resan eftersom vi inte ska vara i civilisationen sa mycket. Men jag lovar att jag kommer att ha massvos av bilder och berattelser till er sedan!

Varma halsningar fran Borneo!

Comments
Postat av: mum

vilken överraskning att du gjort ett nytt inlägg.. på plats i Borneo, hoppas du får riktigt sköna sol, bad och naturdagar iväntan på studiekamraterna på kursen Tropisk ekologi. pu

2009-02-16 @ 09:23:48
Postat av: ani

Cutie jag önskar dig en fortsatt underbar lördags kväll=)

2009-03-07 @ 20:46:34
URL: http://annaelisabethlinde.blogg.se/

Type your comments here:

Name:
Remember me 'til next time?

E-mail: (not published)

URL/Blog-address:

Comments:

Trackback





SECOND HAND - FÖR NATUREN!!
Prylbanken.se
(Gratis annonser)

RSS 2.0