Snart bär det av

Shit, jag insåg nyss att det bara är 10 dagar kvar innan jag ska åka. Precis den här tiden om 10 dagar så kommer jag sitta på tåget på väg till Stockholm. Så här ser planerna för början av resan ut...

Torsdag 12/2
Säger "bye for a while" till mina kära
Hoppar på tåget vid stationen klockan 8 på kvällen

Fredag 13/2
Kommer fram till Stockholm centralstation vid 7 på morgonen
Stiger på flyget som ska lyfta klockan 12.30 (fredagen den 13'e + flygrädsla = brrr)
Flyger över Jorden hela dagen och hela natten...

Lördag 14/2
Landar i Kuala Lumpur klockan 7 lokal tid
Tar flyget till Kuching, Borneo klockan 8.15
Landar på Borneo klockan 10
Möter min vän Paulina i Kuching nånstans under dagen



Karta över Malaysia // Google



Sarawak river by Kuching // Google

Comments

Type your comments here:

Name:
Remember me 'til next time?

E-mail: (not published)

URL/Blog-address:

Comments:

Trackback





SECOND HAND - FÖR NATUREN!!
Prylbanken.se
(Gratis annonser)

RSS 2.0