Yawn

"Tumble outta bed and stumble to the kitchen
Pour myself a cup of ambition
Yawnin, stretchin, try to come to life"


- Dolly Parton i låten 9 to 5


Har drömt jätteskumma drömmar nu på morgonkvisten. Mycket av det går inte ens att förklara. Trodde i alla fall jag var vaken igen och att J kom hem (han hade nyss farit) och ropade i hallen. När jag steg upp och gick ut, för att han inte hörde att jag svarade, så stod ytterdörren öppen och massa saker var borta. Det var lite läskigt. Sedan såg jag att det "bara" var helt ommöblerat. Hehe.

Det var meningen att jag skulle åka med J till stan för en timme sedan, men vi kom på att hundarna vill nog inte vara hemma ensamma så länge. Så jag tar bussen vid 11 istället, då behöver de bara vara själva några timmar.

Nu ska jag fika, promenera med hundarna och sedan bege mig. Hugs!

Comments

Type your comments here:

Name:
Remember me 'til next time?

E-mail: (not published)

URL/Blog-address:

Comments:

Trackback





SECOND HAND - FÖR NATUREN!!
Prylbanken.se
(Gratis annonser)

RSS 2.0