Införskaffningar

Insåg nyss att det bara är 12 dagar tills jag ska åka!

Det viktigaste är redan införskaffat; resan till och från Borneo, inrikesresor inom Sverige tur och retur, en av inrikesresorna på Borneo, pass, vaccinationer (en gång kvar), malariatabletter m.m.

Sen är det ju alltid småsaker som ska fixas. Till exempel är skalet till min mobiltelefon trasigt och det kanske inte är så bra när det är nästan 100% luftfuktighet där borta, så jag har beställt ett nytt skal idag. Beställde ett designskal, både för att få lite variation och för att det var ljust så att mobilen inte blir så kokhet om den är i solen ett tag. Jag tycker det var riktigt sött skal till telefonen.



Sen blev det också ett PVC-fodral med tanke på luftfuktigheten.



Sist men inte minst insåg jag att jag måste ha en ny mp3-spelare, eftersom min har förlorat sin batterilucka och det är nog inte bra, än en gång på grund av luftfuktigheten. Ska se vad jag ska ha för någon. Den jag har nu är en Creative med 1 gb minne och jag tycker det räcker med 2 gb så det blir nog en Creative igen med 2 gb. Eller så blir det en iPod som en kompis har till salu just nu, får se...



Ojoj, vad trött jag är. Ont i halsen också. Måste vila.

Seeya later

Comments
Postat av: mum

ja oj så fort tiden går, hoppas den går lika fort här hemma när du har åkt så du komer hem fort:):)

riktigt sött skal du val:)

2009-02-01 @ 08:38:43
Postat av: sanna

Jo vi får hoppas det. Jag tror faktiskt att det är samma olle eftersom det var han som gav mig din sida för jag skulle lyssna på din musik :)

2009-02-01 @ 14:08:08
URL: http://pieceofsanna.blogspot.com

Type your comments here:

Name:
Remember me 'til next time?

E-mail: (not published)

URL/Blog-address:

Comments:

Trackback





SECOND HAND - FÖR NATUREN!!
Prylbanken.se
(Gratis annonser)

RSS 2.0