Lost & found

Hey hello. Bytte bakgrundsbild nyss. Variation förnöjer. Bilden är tagen vid vindelälven.

Vad händer i mitt liv just nu då? Jaa, jag försöker plugga för tentan i tropisk ekologi som är på lördag (det är alltså egentligen i morgon eftersom det hunnit bli fredag nu, baaah) men det går inte så bra. Har så mycket i tankarna. Resefeber!

Alla djur har flyttat hit till lägenheten nu och det går jättebra. Det är alltså två hundar och tre katter här nu. Katterna kommer bättre överens här än vad de gör i huset konstigt nog. Har ingen aning varför det är så...

I morgon ska jag i alla fall plugga för fulla muggar. Idag hade jag lite fullt upp med att sälja två ormar. Det känns bra att de är sålda. Saknar dem lite men betalningen satt inte fel, den kommer finansiera en stor del av mitt leverne på Borneo. That is good.

Ne, nu ska jag gå till sängen. zZzzZzz...

Comments

Type your comments here:

Name:
Remember me 'til next time?

E-mail: (not published)

URL/Blog-address:

Comments:

Trackback





SECOND HAND - FÖR NATUREN!!
Prylbanken.se
(Gratis annonser)

RSS 2.0