Soffa

Har nu legat på samma ställe i stort sett i 2 dagar. Hundarna har legat med mig och värmt mina fötter. Katterna har som tur är varit ganska lugna och inte sprungit runt som galningar så jag har faktiskt kunnt sova ganska bra.

Mår lite bättre idag, men jag skulle aldrig orka mig ut och än mindre köra till Umeå och skriva tenta. Hemska tanke,  Hade ju varit skönt att få den bortgjord före resan, men å andra sidan så kommer jag lära mig massor under resan så det blir lättare att klara tentan. Försöker se det hela så positivt som möjligt :)

Det mest positiva är ju ändå att jag blev sjuk nu och inte om 2 veckor då jag ska åka!

Nu orkar jag inte skriva mer, ser dubbelt. Blaeh.



Comments
Postat av: mum

skönt att höra och se att piken är över och att det går mot bättring, och tenta hinner du göra:)

2009-01-31 @ 13:29:25
Postat av: Miria

Ja, jag tror det värsta är över. Jag ska snart få en ny värktablett också. Och försöka äta något.

2009-01-31 @ 14:08:14
URL: http://awareness.blogg.se/

Type your comments here:

Name:
Remember me 'til next time?

E-mail: (not published)

URL/Blog-address:

Comments:

Trackback





SECOND HAND - FÖR NATUREN!!
Prylbanken.se
(Gratis annonser)

RSS 2.0