Vaken

Jag är vaken fortfarande. Tragiskt men sant. Inte är anledningen att jag har pluggat heller. Har haft lite problem...

Bestämde mig för att en gång för alla få internet att funka på både pojkens stationära dator och min laptop. Jag har nog sammanlagt ägnat 10 timmar åt det - jag skojar inte. Tre gånger har jag antagit utmaningen. Den här gången lyckades jag tillslut. Fråga mig inte hur jag gjorde. Tyckte jag hade gjort ALLT som gick att göra, men tydligen fanns det nån liten grej som fattades och som jag tillslut fick till.

Sen trodde jag att jag hade sabbat bloggen, för den blev helt fucked up precis när jag hade varit och fipplat i design-inställningarna. Hade lite ångest över det ett tag, försökte ordna tillbaka det jag trodde jag hade ställt till med, slet mitt hår... ingenting fungerade. Sedan kom jag på att det kanske är nått "universellt" så då gick jag in på en av de mest populära bloggarna - nämligen Kenza's - för att kolla om den också var retarderad. Till min stora lättnad var den det, så då ligger problemet inte i mina händer, utan i händerna på de stackare som arbetar med hela blogg.se antar jag.

Ett sista problem, som är det enda som inte är löst nu, är att min älskling är sjuk. Jag tror han har influensa. Han hostar och har feber och frossa. Jag börjar känna att mina lungor känns konstiga så jag antar att jag kommer få genomlida samma helvete. Borde verkligen sova nu så kroppen får vila sig en stund.

Är i alla fall nöjd med internetlösningen och att det inte var jag själv som sabbat min blogg!

God.... morgon och sov gott?

Comments

Type your comments here:

Name:
Remember me 'til next time?

E-mail: (not published)

URL/Blog-address:

Comments:

Trackback





SECOND HAND - FÖR NATUREN!!
Prylbanken.se
(Gratis annonser)

RSS 2.0