Heading for home

Yep, nu har de fyra veckorna blast ivag med vinden och jag ar pa vag hem. Vistelsen har pa malaysiska Borneo har varit wonderful beyond words. Dock ska jag forsoka beskriva med ord sen, nar upplevelserna fatt smaltas litegrann. Just nu ar det sa himla mycket kanslor och tankar som flyger runt. I kvall, eller snart... om en och en halv timme, ska jag hoppa pa en nattbuss som ska ta mig genom hela Sabah och till Kota Kinabalu (KK).

Dar ska jag sen spendera morgondagen och pa eftermiddagen gar mitt flyg fran KK till Kuching. Natten far jag lov att spendera pa flygplatsen i Kuching och pa morgonen flaxar jag over jordklotet till den norra hemisfaren igen. Kommer till Stockholm pa lordag eftermiddag och kommer nog ha tid att sitta lite vid en dator dar och uppdatera lite innan mitt tag till Norrland gar.

Yes, much love to all, gotta go!

Comments

Type your comments here:

Name:
Remember me 'til next time?

E-mail: (not published)

URL/Blog-address:

Comments:

Trackback





SECOND HAND - FÖR NATUREN!!
Prylbanken.se
(Gratis annonser)

RSS 2.0