A moment of peace

Nu får jag lön för all möda på sistone i form av två dagars ledigt (borde dock tentaplugga...) och sen bara en rolig föreläsning på fredag innan det blir helg igen. Känns rätt bra. Dock ska jag jobba hela lördagen, men det är bra betalt så det är helt klart värt det. Idag redovisade vi vårt projektarbete om fåglarna och jag känner mig jävligt nöjd i det stora hela. Sedan hade jag ett givande snack med min handledare om det ena och det andra. Mycket bra.

Det är sjukt vackert ute just nu. Ljuset är speciellt nu före solnedgången, färgerna är klara och i nyanserna brun/lila/grön/blå och så ligger ett tunt lager snö på marken. Längtar tills jag får hem min nya kamera så att jag kan fota naturbilder igen.

Comments

Type your comments here:

Name:
Remember me 'til next time?

E-mail: (not published)

URL/Blog-address:

Comments:

Trackback





SECOND HAND - FÖR NATUREN!!
Prylbanken.se
(Gratis annonser)

RSS 2.0