Härliga fiskekvällar

Den här sommaren har jag unnat mig många härliga fiskekvällar som jag sent kommer glömma. Varma nätter vid den brusande forsen, med grillad nyfångad harr. Svalare nätter på sjön i båt med storgäddor på kroken och senare grillad abborre på tunnbröd vid elden under solnedgången. Livet kan inte bli mycket bättre...

 

Många djur har jag sett också. Älgar, bävrar, rävar, fladdermöss, tornfalkar, berguv, rådjur, paddor m.m. m.m.

 

Hängmattedagar med bok + långa härliga fiskekvällar = Sommaren 2010

 

 

 

 


Comments
Postat av: mum

OOOtroliga foton, så himla vackra, du har fototalang, du kanske skulle försöka dig på en kurs i film och foto

2010-07-31 @ 12:24:14
Postat av: mum

jag tycker att du ska skicka in rallarrosbilden till en fototävling ex national geographics

http://natgeo.se/

2010-08-10 @ 16:54:19

Type your comments here:

Name:
Remember me 'til next time?

E-mail: (not published)

URL/Blog-address:

Comments:

Trackback





SECOND HAND - FÖR NATUREN!!
Prylbanken.se
(Gratis annonser)

RSS 2.0