Tråkigt...

Annonsen visades 37 972 gånger men klickades bara på 33 gånger. Kanske inte är rätt tid att ta upp något sånt här en lördagkväll när alltför många är drogade på alkohol, men tragiskt få som bryr sig ändå. Ungefär 0,0075%, kan det vara så illa? Även om det bara är 1 av 100 som ens tittar på annonsen, så är det mindre än 0,08 % som orkar bry sig om att klicka...

 

Bara en kommentar fick jag också:

 

 

Onda djävular? Hemska rovdjur? Det tycker jag låter som en passande beskrivning av ett enda djur, nämligen människan!


Comments
Postat av: Isabel

jag håller helt med vad människan gör mot alla söta små "gosiga" tigrar är helt HEMSKT... jag skulle skänka pengar men jag är ju bara 12 år så.. har lixom inte råd. men mamma och jag har skänkt pengar till gorillorna i typ 6 månader så det är ju bra...och så sålde jag för WWF tidning skänkte väll typ 100 kr.. inte så bra men bättre än ingenting..

men tycker så j*vla synd om alla tigrar som har dött,m.m vill ju bli fotograf och vill fota djur så dem måste finnas kvar!(konstigt,jag vet!!)

// Isabel

och h*n som skrev att det är bra att tigrarna dör så F*CK YOU!!

lixom wtf är det för fel på h*n

hatar bara såna personer..

2010-11-13 @ 23:43:23
Postat av: Marina

Sag en dokumentarserie pa BBC som heter Land of the Tiger dar dom far till Bhutan for att undersoka om tigrar lever i Bhutans berg. Dom forsoker namligen gora en slags tigerkorridor vid the himalayas. Valdigt bra om du inte redan sett den! Rekommenderar en nerladdning snarast!!!!



Tror det var en tamvarg, gubben bor namligen ute i skogen sa inte allt for konstigt iofs. Finaste svansen :)



Jag vill ha en isbjorn. Eller en panda. Haha :D



Angaende annonsen, folk ar helt jaded nufortiden for vi blir matade med bilder av orattvisa och krig och doende varelser varje dag. For mycket olika folk som vill ha pengar tycker allmanheten. Jag tycker att alla dessa olika organisationer ska ga tillsammans, da kunde dom gora mer for manniskor, natur och djur. Organisationerna verkar just nu bre sig ut for tunt, if you get my drift. En organisation for ogonvard, en for brunnar... Gor en organisation for AFRIKA istallet! Men jag hoppas bara manniskan dor ut innan jorden forstors for alltid! :) Det ar mitt sista hopp, haha!



Kram

2010-11-14 @ 13:41:27
URL: http://lobsterspam.blogg.se/
Postat av: Marina

Jag tror att man behover ett visst synsatt, en del folk sager ju bara "asch vad bryr jag mig om jorden, jag kommer vara dod om xx antal ar". Sjalviska folk. What about your kids? Sen bryr vi oss om djuren, mycket folk skiter i djuren och allt dom bryr sig om ar sin egen njutning och sen har du folk som inte egentligen forstar vad som hander. Dom tror att man inte behover rovdjur for att saker ska funka. Du vet "aaah sa synd om antilopen, dumma lejon" typ. :)



Jag tror att med intelligens pa en viss niva kommer empati och forstaelse. Men folk forsoker ju ocksa fortranga sana saker, som jag gor ibland. Ju mer man tanker, ju mer inser man hur fel allt ar och hur lite man kan gora och da blir man lite deperesserad! Thats my version. Sen ar en del folk bara dumma i huvet. Haha!



Sag en skalbagge som jagade bort en stor spindel :) Min KOMPIS liksom!



M

2010-11-14 @ 21:09:16
URL: http://lobsterspam.blogg.se/
Postat av: Lisbeth.

Ja det finns bara en enda varelse som går under det epitetet och det är som du säger, människan! Jag har varit med i en massa olika saker genom åren och försökt hjälpa djur. Men det är som en rejäl smäll i skallen när man inser h u r många människor som helt enkelt bara skiter i allt som inte rör sig i deras lilla bubbla.Förmågan att känna empati med både människor och djur som har det svårt..den finns helt enkelt inte där. De äger den inte , utan allt som kretsar i deras lilla hjärna är de själva. Jag är trött,trött på dessa små fisiga människor! Jag har i alla fall klickat. Kram!

2010-11-15 @ 00:51:28
URL: http://kiraangel.blogg.se/
Postat av: mum

nu är jag tigerfadder, truuuut

2010-11-15 @ 12:23:56
Postat av: Marina

http://www.bbc.co.uk/news/science-environment-11791105



:))

2010-11-21 @ 19:57:28
URL: http://lobsterspam.blogg.se/

Type your comments here:

Name:
Remember me 'til next time?

E-mail: (not published)

URL/Blog-address:

Comments:

Trackback





SECOND HAND - FÖR NATUREN!!
Prylbanken.se
(Gratis annonser)

RSS 2.0