Vinternatt

Yo yo yo. I fredagskväll/natt var jag och pojken och fiskade lake. Jag har aldrig sett en lake på riktigt förut och jag hade ingen större förhoppning om fångst måste jag erkänna, men tro det eller ej så fick vi (ja, han då) ett fint exemplar! Vilken cool fisk det är alltså. Färgen, teckningen, "svansen", bröstfenorna som nästan ser ut som grodfötter, rörelserna. Det var också härligt att bara sitta i mörkret i den milda vinterluften och titta på stjärnorna. Ett par på skoter stannade och pratade och karln utbrast med glädje i rösten "men, är det fler än vi som är så tokiga och är ute och fiskar lake en fredagskväll?". Yep, sannerligen!

Vad har mer hänt? Jo, vi har varit ute och fiskat mer, men inte fått nått. Möblerat om lite här hemma. Sett på film/serier. Lekt med djuren. Läst och skrivit. Livet rullar på...

Färskpressad blodapelsinjuice

Comments
Postat av: mum

du beskriver det så härligt målande så det känns som jag var med:) Mmmm blir sugen på nypressad blodapelsin

2011-02-01 @ 08:33:45
Postat av: Marina

http://www.restorelogic.org/



Sen tycker jag att vi ska gora the Mongol Derby nar jag blir frisk :)



M

2011-02-01 @ 17:44:54
URL: http://lobsterspam.blogspot.com
Postat av: Marina

Ja, jag maste ju bara lara mig rida... :)

2011-02-10 @ 17:50:28
URL: http://lobsterspam.blogspot.com

Type your comments here:

Name:
Remember me 'til next time?

E-mail: (not published)

URL/Blog-address:

Comments:

Trackback





SECOND HAND - FÖR NATUREN!!
Prylbanken.se
(Gratis annonser)

RSS 2.0