Foton från maj















Comments
Postat av: mum

Så många olika djur under maj månad:)och vilken solnedgång över Umeälven i Näsland:) Undrar just om kråkan är er huskråka?

2011-05-23 @ 08:32:13
Postat av: Marina

hEjZaN! :D Ne, inget schweden nu, ska plugga har borta istallet, far se hur det gar, eek! Blir val 7 ar eller nat. Ska iallafall pa "pre entry assessment" nasta vecka for kursen jag maste ta innan universitetet. Far se om det blir 1 eller 2 ar forst. Sa lang tid argh! Jag ar radd for plugget!



Tycker det later som en skon sommar! Ska ni bo i en liten hutt och dricka kaffe ur termosar och kolla kikare och leta bajs? Fjallravar ar nice! Jag kommer hem 13e-24e juli men vi kommer forhoppningsvis hem till jul bada tva ocksa. Jag ska ju egentligen hem i sommar for att dra tillbaks allt jag skickade till sverige forut, d'oh!!!



Tycker du borde bo i Skottland, du skulle nog gilla det. Inga mygg, bara sviarn. Uppe i norra Skottland ar det djavulskt vackert och du kan bli en ranger! :) Annars sa duger nog Norge ocksa! Vart utfor dom naturarbete i Sverige egentligen??



Nu ska jag far o jobba! Eller ja, borjar inte an men jag maste fixa stajlen! :D Over and out!

2011-05-25 @ 11:50:52
URL: http://lobsterspam.blogspot.com
Postat av: Lisbeth.

Så fina bilder på våra vänner! Hoppas allt är bra med dig =)

2011-05-26 @ 01:04:41
URL: http://kiraangel.blogg.se/
Postat av: Marina

Tjo! Harligt me sloe-surf! Jag far se vad det blir i Universitets vagar. Beror ganska mycket pa hur hogt betyget blir pa access-kursen! Jag vill ga Environmental studies men behover 80%+ for det. Helst ska man ha gatt mer kemi ocksa men men... far se!!! Finns en del jag ar intresserad av sa jag hittar nog nanting! Och om jag inte klarar av 80% sa ar psykologi 70%. Den som lever far se!! Men jag ska kora jarnet! Langtar nu efter jag hade mote med de kursansvariga i veckan! Far beslutet i slutet av Juni tror jag!



Ar pa djuriskt bra humor just nu. YAY! Och pa tisdag ar det def leppard konsert med alice cooper och thin lizzy! Blast from the past anyone? Langtar till min semester ocksa, hoppas vara datum inte overlappar helt sa jag kan halsa pa i 5 minuter iaf :) ! Far diskutera detta senare dock nar du vet deffo nar du kommer tebaks fran fjallravarna!! Stor kram!

2011-06-05 @ 20:13:20
URL: http://lobsterspam.blogspot.com

Type your comments here:

Name:
Remember me 'til next time?

E-mail: (not published)

URL/Blog-address:

Comments:

Trackback





SECOND HAND - FÖR NATUREN!!
Prylbanken.se
(Gratis annonser)

RSS 2.0