Still breathing...

Har fortfarande betydliga svårigheter att kommunicera med hjälp av rösten, men energin börjar sakta men säkert återvända till mig. Antar att kroppen har genomgått det värsta kriget mot inkräktarna vid det här laget. Våra kroppar gör det verkligen bra tycker jag. De är så otroligt sköra, men ändå så fruktansvärt starka.

Jag har inte orkat plugga nu medans jag mått så kasst, men idag ska jag sätta igång. Har bara idag plus fyra dagar till på mig att plugga inför tentan i jordartsgeologi. Ska ju jobba hela lördagen så då blir det inget pluggande. Misstänker att jag inte kommer att gå från tentan med en känsla av tillfredsställelse denna gången heller. Man är ju som ett jävla spektakel... Hehe...

Sitter och lyssnar på Eddie Vedder's låt "Society". Den låten tilltalar mig så starkt. Ibland skulle jag vilja fly från allt som heter society. I wanna live a simple life. Why make everything so complicated? Bredvid mig sitter min älskade katt Alf och manifesterar det enkla och vackra livet. Han är som en lurvig, vit, busig boll av kärlek. Kärlek.

Igår var det förresten helt sjukt stjärnklart. Stjärnhimmelen är nått av det mest fascinerande jag vet. Nån gång kanske jag ska göra en låt om hur jag upplever himmelen...

Comments

Type your comments here:

Name:
Remember me 'til next time?

E-mail: (not published)

URL/Blog-address:

Comments:

Trackback





SECOND HAND - FÖR NATUREN!!
Prylbanken.se
(Gratis annonser)

RSS 2.0