Trött som få

Ojojoj, jag känner mig som en gammal gumma. Det var väldigt jobbigt att skriva tenta idag. Jag känner verkligen att jag inte är riktigt frisk ännu från influensan som slog till för en vecka sen. Allt känns otroligt jobbigt; allt från att laga mat, äta, gå ut med hundarna och egentligen enbart att andas är jobbigt.

Jag längtar verkligen tills energin börjar komma tillbaka. Det är svårt att längta till Borneotrippen när jag känner mig så trött och slut.

Calling for some energy, please!

Comments
Postat av: mum

jag gör allt vad jag kan för att generera energi och skicka över den till dig. 77P

2009-02-07 @ 17:09:49
Postat av: mum

nu har whippa och jag just varit ute på en morgonprom, vi gick isvägen över umeälven och det blåste snöstorm från väster, alltså från tärnafjällen ner efter älven så det blev rätt kyligt men ändå på nått konstigt sätt skönt, det känns som om luften blir så ren när det snöar och blåser samtidigt,och när man kommer in i värmen igen känns det som om man kommer in i värmen från ett iskallt dopp, jag du kan föreställa dig den sköna känslan. Hoppas att du fått en skön natts sömn så du känner dig piggare idag, det tror jag, många puar

2009-02-08 @ 10:40:05

Type your comments here:

Name:
Remember me 'til next time?

E-mail: (not published)

URL/Blog-address:

Comments:

Trackback





SECOND HAND - FÖR NATUREN!!
Prylbanken.se
(Gratis annonser)

RSS 2.0